Jak kupować?

Jak kupować? 2018-08-10T07:52:52+00:00

Zakupy w sklepie

Zakupy w sklepie można robić przez całą dobę, przez cały rok. Jednakże nasza infolinia i biuro obsługi klientów czynne są w dni robocze.

W celu składania zamówień nie jest konieczna rejestracja w naszym sklepie, jednakże założenie konta ułatwia powtórne zakupy oraz przegląd zamówień.

Płatności

Przyjmujemy płatności:

  • gotówką przy odbiorze (za pobraniem lub odbiór osobisty przy ul. Powązkowskiej 28 w Warszawie),
  • kartą,
  • przedpłatę na konto (za pośrednictwem serwisu Przelew24),
  • online Pay-U,
  • Tpay.

Wystawiamy faktury i paragony.

Termin realizacji zamówień

Większość produktów, jak meble, dostarczamy w terminie od 2 do 6 tygodni, jednak część produktów jest wysyłana w ciągu 2-3 dni roboczych. Dlatego termin realizacji zamówień podajemy przy każdym produkcie.

Koszt dostawy

Do kosztów zamówienia doliczana jest każdorazowo dostawa produktów, realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jej koszt uzależniony jest od wagi zakupionych produktów.

WagaCena
1-10 kg14,99 zł
11-20 kg19,99 zł
21-30 kg22,99 zł
31-40 kg49,99 zł
powyżej 40 kg249,99 zł

Produkty zamawiane do sklepu stacjonarnego można odbierać w godzinach jego otwarcia tj. 8 – 17 w dni robocze i 8 – 13 w soboty. Odbiór osobisty jest bezpłatny.

Na indywidualne zamówienie możliwa jest również wysyłka za granicę – na terenie państw członkowskich UE. Jej warunki ustalamy indywidualnie.

Uwaga: darmowa przesyłka przy zakupach o wartości powyżej 5000 zł.

Reklamacja i zwroty

Konsumentom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia zamówienia. W tym celu należy złożyć poniższe oświadczenie przed upływem tego terminu.

W przypadku niezadowolenia z produktu lub jego wad nabywcy przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji.

Poniżej załączamy przydatne wzory dokumentów.

Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie.